13 juli 2009

Naturfarger er lekkert



Flotte miljøer med nesten ikke farger. Hjemme foretrekker jeg naturfarger og sort og hvitt. Både på mine egne klær og interiør. Det litt stramme tiltaler meg.

I morgen skal min kjære og jeg på Alnabru igjen. Vi må bytte terassevarmeren fordi det ikke var Infrarød teknologi. Fordelen med denne teknologien er at varmen ikke varmer opp luften, men det som treffer strålen.

Jeg må også kikke en gang til på lysestaken til gulvet (som jeg har lyst på, men som koster 2.500 kroner). Nå vet jeg det. Jeg tar bilde av den og blogger den, så kan dere avgjøre (følg med!)

Klem og sov godt Ingunn

7 kommentarer:

  1. Artig å ønske seg noe fint. Jeg liker også litt fargeløse miljøer, men de må ikke bli kjedelige.

    Sov godt.

    Anne

    SvarSlett
  2. Hei hei... Oppe enda jeg..Så fine bilder du viser frem..jeg er veldig gla i hvit..men ikke lett med det når man bor med barn..hehe.. Gleder meg til å se lysestaken:)Nå må jeg legge meg her.. Nattaklem:)

    SvarSlett
  3. Så flotte inspirasjonsbilder! Jeg foretrekker også det naturlige og hvite nyanser. Men jeg liker nok grått og brunt noe bedre enn sort. Så gøy at du skal blogge om lysestaken - det blir spennende å få se den! God handletur!
    //Christine

    SvarSlett
  4. Så fine bilder du viser Ingunn :-D

    Ha en flott uke! KLem

    SvarSlett
  5. Harmoniskt färgval! Njutbart!
    Tyvärr klarar jag inte (utomhus i alla fall) att behärska färgvalet .... som du sett!;-) Men jag älskar också vitt & naturfärger!
    Varmt välkommen tillbaka till min blogg nu & då! Jag kommer gärna tillbaka hit till din! (Kan inte minst behöva vila ögat från färgexplosionerna emellanåt!;-)....)

    SvarSlett
  6. Det øverste bildet, sååå lekkert, det var en stor ro over hele interiøret. Ha en fin dag, klem fra Mona.

    SvarSlett
  7. Fine inspirasjonsbilder! Veldig fint med hvitt altså! Blir spennende å se lysestaken :)

    SvarSlett