14 juli 2009

Lyst til inspirasjon


Sofaen fra Hilmers Hus kommer torsdag - jippi!!! Jeg gleder meg veldig, særlig fordi vi solgte vår sofa for en måned siden (sofaen er forsinket). Håper det blir bra. Bilde kommer. Imens koser jeg meg med disse lyse og fine bildene som jeg fant på nettet en dag. Fin og koselig stemning i dette miljøet synes jeg.

Når det gjelder mitt forrige innlegg og ønske om noe annet enn sort pynt på gulvet, sa min kjære i dag; hvorfor ikke spraye de i grå eller sølv? Trodde jeg var interiørblogger og hadde ideer, men tydeligvis ikke. Nå sprayer jeg ute!!! i solskinnet. Så får vi se om vi sparer pengene til noe annet fornuftig. Bildet kommer snart.

Takk for besøk på vår blogg. Det motiverer å se at dere leser og kommenterer, for av og til lurer man jo på om noen virkelig har interesse av å lese om en vanlig familie i et vanlig hus på Årvoll.

Ha en fin dag - varm klem Ingunn (som er lykkelig etter å tatt SpinSpider på Tusenfryd)

7 kommentarer:

  1. He he. Morsomt når familien har ideene.

    Anne

    SvarSlett
  2. Heihei! Gleder meg virkelig til å se hvordan den nye sofaen bli :-) Blir nok kjempelekkert!

    Ha en fin kveld!
    Klem

    SvarSlett
  3. Hei!Nå gleder jeg meg å se både sofan og sprayprosjektet ditt!!Ha en fin spray kveld!!!Men vær forsiktig, du kan fort bli hektet!!!Klem

    SvarSlett
  4. Lekre bilder! Skjønner godt at du gleder deg til å få sofaen! Jeg måtte vente i 11 uker på et vitrineskap jeg bestilte i mars. Gleden var stor da den endelig kom på doren!
    Ha en fin kveld!
    /Christine

    SvarSlett
  5. Blir så spennende og se den nye sofaen deres.Den gulvlysestaken er jo bare så superfin,den kunne jeg ha tenkt meg.Helt min smak!Ha en fortsatt fin kveld,klem

    SvarSlett
  6. Hei!Fine bilder. Gleder meg til å se sofaen jeg... Spennende.. Den lysestaken var forresten lekker...Har du bestemt deg? ;)
    Klem klem

    SvarSlett
  7. Hei. Jeg venter med lysestaken. Viser snart det gamle sprayet litt nettere (i grått).

    Takk for kommentarer.


    Klem Ingunn (fra Lindas PC)

    SvarSlett