22 mars 2010

Vår i luften


Sjekk denne fine og rene leiligheten. Slik kunne jeg bodd om jeg var singel. Heldigvis er jeg ikke det, og har mye kjærlighet og litt rot rundt meg. :)

I dag går det i slanking (min mann er på siste møte i dag), og resultatet kan du se her om du er musikkinteressert. Min kjære er til høyre og har gjenopptatt musikkhobbyen for å koble av fra jobb og familie og trim. Veldig artig synes vi. 



Håper dere bærer over med meg selv om dette er langt unna interiør. Opptaket ble tatt i går når de øvde. 

Hilsen Ingunn - stolt kone 

15 kommentarer:

  1. Så fint bilde. Slik kunne jeg bodd også.

    Jammen spilte de bra :)

    Anne

    SvarSlett
  2. Jeg hørte litt på en sang, og jeg synes de er flinke! Sikkert gøy å ta opp sin gode gamle hobby! Jeg hadde likt om min sønn begynner å spille gitar når han blir større...:-)

    Klem Kristine

    SvarSlett
  3. Fin og stilren leilighet :)Kunne ikke ha bodd slik med mine knøtter hi hi :)
    Gøy å ta opp sin hobby, skulle ønske jeg kunne spille selv! :) Ønsker deg en flott uke!
    Klem Anki

    SvarSlett
  4. Synes det er moro med litt annet en interiør også,
    Moro med mannen din

    Leiligheten du viser så jo herlig ut
    Ha ei god uke videre

    SvarSlett
  5. Vakkert interiør. Nydelige høye gulvlister!!

    Så gøy at din kjære har har gjenopptatt musikkhobbyen sin:) Min pappa er også en entusiastisk "Fender-mann" *smiler* Se her: http://www.youtube.com/watch?v=5o9EtQR-iUg

    Ha en fortsatt fin kveld!!

    Klem klem
    Anette:)

    SvarSlett
  6. Hei igjen Ingunn! Som jeg har sagt tidligere, føler jeg meg litt på gyngende grunn når det gjelder interiør. Drister meg sjelden til å kommentere, prøver meg forsiktig i dag.

    Blir det ikke vel mye "vår i luften" og litt for mye "rengjort?" Mulig jeg er litt for gammeldags i stilen, men jeg synes det blir for kaldt og sterilt jeg da. :)

    Så kommer en stor takk for tipset om de glade musikanter, endelig noe mannfolk jeg kan puste ut med når det blir for mye kakling i hønseflokken. :) Ta det ikke ille opp, men de gutta likte jeg godt! Hils å si det, jeg skal si det til dem jeg også.

    Hei igjen, regner med du tåler såpass mye "motgang" fra en som står bak en Interiør fri blogg. :)

    SvarSlett
  7. Herlig bilde, men langt fra slik det ser ut hjemme hos oss i kaosfamilien ;)
    Så flink mannen er! Vi har et par gitarspillende gutter hjemme og jeg får minikonserter innimellom,- koselig :)

    Flinke dere er med slanking!
    Jeg trener og håper det er 'nok' for å bli litt fastere i fisken (lutefisken) og kanskje gå litt ned i vekt også...? *drømme*

    Ha en videre strålende uke!

    SvarSlett
  8. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  9. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  10. *sukk* Maskina fikk visst litt hikke....

    SvarSlett
  11. Lekker leilighet!
    Og tøff mann med gitar:)
    Går litt i slanking her også, men akkurat nå har det stoppet litt opp...kommer nok igang igjen etterhvert. Minus 7 foreløpig, men bør nok ta 7 til....huff så mye jeg har koset meg;)
    Ha en finfin dag!
    Klem, Lene

    SvarSlett
  12. Tusen takk for mange hyggelige kommentarer. Min kjære satte pris på det. Ha en kjempefin kveld.

    SvarSlett
  13. Hejsan! Ja, lite rot må man tåla om man är flera på platsen. :-) Tuff man!! Ha en fin kväll! Kram alexandra

    SvarSlett
  14. For det første Ingunn og Linda - Kjempeflott blogg, titter innom stadig! Og for det andre - utrolig flott musikk fra gutta, jeg er nesten litt stolt over å kjenne disse to! Blir nok snart platekontrakt der :o)! Klem fra Anka eksnabo

    SvarSlett
  15. Tusen takk kjære vakre eksnabo Anka! I vår/sommer skal vi tromme sammen til en fest der gutta spiller så da håper jeg vi ses.

    Klem fra Ingunn og Magne

    SvarSlett