07 mars 2010

Litt nytt til påske

Påsken er en fantastisk fin tid; vi drar alltid til Fagernes og Valdres, og lukter, lyder (av snø som smelter) og middager er akkurat slik det skal være. Koselig og forutsigbart. Vi skal pynte litt hjemme, men har droppet gult i år. Produktene over er fra Skeidar og Kid. 

Bildet nederst er fra London (motivet mener jeg), og passer fint på kjøkkenet. Det drar fargene fint over i en del av stuen som vi kaller gamlekroken. Da virker det større og mer helhetlig. Det liker vi. Vi kan nesten ikke få for stor romfølelse etter å ha bodd trangt i 13 år i rekkehus. Bare å bære skittentøykurven var en utfordring der.

Ha en fin søndag. Her går det i sofa og litt rydding. Håper halsen er bra til i morgen. 

Klem Ingunn

PS!  Jeg prøver å ikke se på besøkstallene på bloggen, men i dag må jeg nesten det; 200 følgere, 1900 ulike besøkende siste 7 dager, og på 139. plass over norske blogger er jo over all forventning. 

6 kommentarer:

  1. Så fine bilder! Godt det går mot vår og lysere tider :-)

    SvarSlett
  2. Fina bilder och bara några veckor kvar till påsk. I Fagernes var jag somras och därifrån åkte vi över Jotenheim (nog felstavat). En helt fantastiskt tur.
    Ha det gott.
    Kram Birgitta

    SvarSlett
  3. Så herlig :-) Jeg eier ikke noe påskepynt, og lommeboken tilsier at det blir ikke noe iår heller. Men så er vi på fjellet hele påsken også da :-)

    Ha en fin kveld!
    Klem ♥

    SvarSlett
  4. Så flotte bilder. Slik påskepynt kan jeg og like.

    anne

    SvarSlett
  5. Så mye fin påskepynt .. :o) Lekkert :o)

    Stilig bilde dere har på kjøkkenet .. det likte jeg veldig godt.

    Blir nok litt gult her i år også .. men så lenge man har barn som lager påskepynt så er det helt greit .. er vel litt for tradisjonsbundet til å gjøre noe med det også .. tror jeg .. men en skal aldri si aldri. Er jo så mye annet fint også nå for tida.

    Håper halsen din blir bra igjen snart :o)

    Ha en flott mandag .. :o) Blir NAV-møte på meg idag .. jippi .. eh .. Men det må til :o)

    Klem!

    SvarSlett
  6. Så søt påskepynt. Den der likte jeg også. Jeg pynter sjelden til påske og synes ingen påskepynt er fin, men nå fant jeg noe jeg likte :)

    SvarSlett