10 mars 2010

Småting pynter opp!


En gammel koffert kan bli et smykke om du maler den hvit. Ulike hvitfarger og ulike materialer kan være kjempelekkert.

Det nederste bilde er av Lindas smykketre. Heter det det? Hun har nå 3 kommoder etter hverandre på rommet sitt, og det ble fint selvom mor var ganske skeptisk. Et stort ovalt Ikea-speil over skapte stooor romvirkning. Så da er alle fornøyd. Viktig med konsensus i dag. Da jeg vokste opp het det mer; fordi jeg har bestemt det...

Ha en fin kveld. I dag er det 4-stjerners middag og sunn mat foran TVen.

Varm klem Ingunn

12 kommentarer:

  1. Hei!
    Flotte detaljer som gjør det lille ekstra! Kofferten var nydelig!
    Ha en fin kveld

    SvarSlett
  2. Så lekkert med den kofferten, en god ide å male den hvit - ga meg en fin ide :) Takk takk!!
    Ønsker deg en fin tv kveld .)
    Klem Anki

    SvarSlett
  3. So smart å male kofferten!! At eg ikkje har tenkt på det før som tenker maling og spraying om det meste☺ Takk for tipset☺

    Klem M♥

    SvarSlett
  4. For en fin koffert! Og likte smykkestativet veldig godt, også!:)

    Ligger en award til deg på siden min. Ta den hvis du vil ha den!:)

    Ha en fortsatt fin kveld! Klem Nina

    SvarSlett
  5. Flotte og inspirerende bilder du viser her. Likte veldig godt det første bildet, herlig koffert!!! Ønsker deg en fin kveld videre. Klem fra Mette

    SvarSlett
  6. Nydelig koffert, å veldig inspirerende flotte bilder!:)

    SvarSlett
  7. hei!
    virkelig flotte lykter! hvor har du fått tak i de? gjorde seg veldig. og ikke minst for en fin pusekatt:)

    ha en strålende torsdag!
    mvh

    Masy

    SvarSlett
  8. nydelige detaljer:)
    LIGGER EN AWARD PÅ BLOGGEN MIN TIL DEG.Hent den hvis du vil:)

    SvarSlett
  9. Hei!

    Så fint at du har et bilde av enmalt koffort. Jeg har nemlig lurt på om det faktisk blir fint eller om det bare ser rart ut på sånne kraftige kofferter. Men det er kjempelekkert!

    Ha en flott dag!
    Jeanette :-)

    SvarSlett
  10. Stilig, likte spess gost kofforten!
    kos

    xxx

    SvarSlett
  11. Koffert-tipset var kjempelurt - for jeg er ikke så glad i veldig slitt/mørkebrunt..!:-)

    SvarSlett