27 mars 2010

Litt Italia-inspirert

Støvete farger og italiensk stil er flott. Jeg kjenner flere som har forelsket seg i det landet. Vi har kun vært i Roma, men har lyst til å se mer av landet.

Nå er det fredag. Linda har levert prosjektet familien i historien som har vart i et halvt år. Det meste av jobben ble gjort de siste par ukene. Jeg skjønner henne godt. Tidsfrister som nærmer seg gir mer energi. Slik var det når jeg tok et coaching-fag på BI også. Jeg utsatte å lese, og fikk dampen opp først mot slutten.

Ha en fin helg, og tusen takk for alle de fine kommentarene til forrige innlegg :)

Varm klem Ingunn

7 kommentarer:

  1. Så flott stil. Italia er et flott land å besøke. God helg til dere.

    Anne

    SvarSlett
  2. Nei, gult er ikke alltid like kult!
    Og det plager meg stort at jentenes flotte påskepynt -laget på skolen er KNALLGUL!!
    Ha en super søndag!

    SvarSlett
  3. Hej, Ingunn!

    Vilka vackra bilder. Jag reste genom Italien på det tidiga 90-talet. Och det var helt underbart förstås. Citronplantage överallt.
    Jag och min äldste sons pappa förlovade oss i Venedig i en gondol...utanför Marco Polos hus. Och just Venedig är nog en av de vackraste städerna jag någonsin varit i.
    Ja, det är så vackert. Och inte minst ett av världens vackraste språk. Vill verkligen rekommendera att se hela Italien.

    Trevlig söndag



    Kram Inka

    SvarSlett
  4. Italia er et land både jeg og mannen min har veldig lyst til å besøke. Flere byer.

    Det må være godt for Linda å endelig ha levert oppgaven sin tenker jeg. Å bli ferdig med en stor jobb, og å ta litt fri.

    God påske:)

    SvarSlett
  5. Hei Ingunn
    Du viser mange nydelig bilder her. Jeg liker bloggen din veldig godt. Den er estetisk, og ikke minst vakker og inspirerende - i både ord og bilder! En vellykket kombinasjon som gjør det å være innom bloggen din til en glede og en visuell nytelse.

    Med ønske om en fortsatt fin Palmesøndag.

    Janna - ny i interiørbloggsamfunnet, og som tar i mot "besøk" på bloggen min med glede og entusiasme.

    SvarSlett
  6. Heisann..

    Jeg har egentlig et generelt spørsmål.
    Har også veldig lyst til å starte en egen blogg når det gjelder interiør og slike ting, da jeg synes dette er veldig spennende..

    Men er det ikke copyright på mange av bildene dere legger ut på bloggene?

    Setter pris på svar :)

    Mvh,
    I

    SvarSlett
  7. Heisann!

    Har problemer med nettet i dag - er mange blogger jeg ikke får opp bilder på .. kommer sterkere tilbake etter påske.

    Håper du og dine får ei super påske - stor klem fra meg :o)

    SvarSlett