24 mars 2010

Snø som smelter...

Blomster og utesofa med gode puter og platting som gjør at underlaget er rett, er flott inspirasjon nå. Jeg bruker vintersko, lue og dynjakke og bukse hver dag, og lengter virkelig etter noe lettere.

Nå er det torsdag og jobbedag hjemme fredag, og så reiser vi snart til vakre Valdres.

Barna avslutter sine skoleprosjekt og jeg vet jeg har sagt det før, men jeg er imponert over både elever og lærere i dag.

Ønsker alle som jobber med barn og unge en ekstra fin dag.

Varm klem Ingunn

PS! I dag traff jeg en veldig hyggelig og smart venn. Vi spiste supergod pizza på Hells Kitchen. Nr 14 anbefales. :)

5 kommentarer:

  1. Takk, Ingunn;)

    Kos dere i Valdres!!

    Klem klem
    Anette:)

    p.s. Herlige inspirasjonsbilder!!!

    SvarSlett
  2. deilig inspirasjon.. lengte etter vår her selv!
    etter ei hard uke e det fint å være telbake i bloggverden.. Stor klem fra susanne!

    SvarSlett
  3. For en inspirasjon! Vakkert!
    Og JATAKK til lettere klær!
    Kos deg i Valdres, høres ut som en perfekt plass for påsken:)
    Klem, Lene

    SvarSlett
  4. Underbara sommarbilder! Känne nästan doften av hav! Ha det så fint i Valdres. Kramar Alexandra

    SvarSlett
  5. hei! hvor har du kjøpt den utesofaen!?

    SvarSlett