30 mars 2010

Kjøkken i hvitt

Kjøkkenet i en bolig har mye å si for trivselen. Her viser jeg et flott eksemplar. Se det flotte taket som er malt med blank maling, og de gjennomførte beroligende fargene. Store vindusflater der en kan se ut når man lager mat gjør det perfekt.

Selv er jeg ikke så glad i å lage mat, men jeg liker heldigvis å kose meg med maten. Da jeg var veldig ung slet jeg med mat, og det tok lang tid å bli bra. Heldigvis fikk jeg god hjelp av helsepersonell.

Nå avslutter vi snart i Oslo, og begynner å pakke for å reise til Valdres på en liten ferie. Skal du bort i påsken?

Ha noen fine dager kjære bloggleser. Vi setter stor pris på deg :)

Varm klem Ingunn

5 kommentarer:

  1. Kjempe lekkert kjøkken :)
    God påske til deg og dine!
    //Christine

    SvarSlett
  2. Rålekkert kjøkken, lite også godt det blanke taket!
    Ønsker deg en kjempegod påskeferie, med masse god mat:)
    Klem, Lene

    SvarSlett
  3. Kjempefint kjøkken det der, ja !! Fine bilder du viser- som alltid :)
    Ha ei fin Påske
    Klem

    SvarSlett
  4. Sukk, jeg faller alltid for den landlige følelsa utendørs på slike bilder jeg, dumme byen... :P

    SvarSlett
  5. Helt nydelig kjøkken!:) God tur og god påske! - Heidi♥

    SvarSlett