04 mars 2010

Skeidar lanserer ny flott avdeling

Klikk på bildene om du vil se detaljene bedre 
Skeidar  har åpnet ny interiøravdeling på Alnabru. Her var det utrolig mye fint. Vi var der på lanseringen og fikk også lov til å ta bilder. Det midterste bildet har et bilde av London i sølv og gyldne farger. Det kjøpte vi i tillegg til noen utrolig fine småting (smørfat, skål og hvitt lekkert brett). Fine priser er det også. Bilder kommer når vi får tid.

I morgen er det mediebar på mor og så er det helg. Har du besøkt noen spennende nye butikker i det siste?

Klem

5 kommentarer:

  1. Utrolig kule de olastolene!

    SvarSlett
  2. Ååååå sånne stoler MÅ jeg ha!!!
    Hvordan går det med deg snupp?
    Og hva er mediabar?
    Klem,M

    SvarSlett
  3. Takk takk, og god helg til deg også...
    Her var det så mye koselig at jeg bare MÅ titte innom igjen senere.. Men nå løper tiden fra meg så jeg må nesten si takk for titten for denne gang.. Gleder meg til å besøke bloggen din igjen.. Legger meg til som følger jeg.. :)

    Klem fra meg

    SvarSlett
  4. Detta gillar jag! Tummen upp! :-) Ha en fin fredag! Kram alexandra

    SvarSlett
  5. Oj. å spennende da. Gøy at de får det til :)
    Flotte bilder!

    SvarSlett