03 oktober 2009

Høsten er vakker

Lampe fra Kartell
Lateblomster på bord fra Living
Sol har preget denne uken, og da tok jeg bilder i heimen. Det øverste viser at høsten er vakker med lav sol og varme farger. De andre bildene er av yndlingsting.

Kartell-lampa var bare ok den første tiden for oss alle 4. Men nå liker vi den sååå godt. Rare greier. Andre møbler og pynteting har motsatt effekt. Vi synes det er superfint, og så taper det seg. Kanskje derfor man endrer stilen hjemme, eller at man bare trenger forandring. Hva tror du?

Trenger du lamper, kan du kanskje få inspirasjon her.

Ha en fin-fin helg. Vi skal til Eva med familie. Det er alltid så koselig.

Klem Ingunn

6 kommentarer:

  1. Så flott blogg du har. Lampene var fiiine. Jeg ønsker meg.

    Anne

    SvarSlett
  2. Nydelige bilder. Jeg har erfart det samme, når det gjelder "bli mer glad i eller fort lei". Jeg bruker derfor nå som oftest lang tid mellom valg og innkjøp (kan gjerne gå å vurdere noe i ett eller flere år) - har spart meg for endel feilkjøp på den måten.

    Ha en god helg! Selv er jeg syk, og går i dag glipp av en omvisning i et privat museum med påfølgende middag. Noe jeg hadde gledet meg til. :)

    SvarSlett
  3. Hei. Jeg oppdaget plutselig at jeg hadde fått en ny følger, så måtte jeg inn og kikke hos deg. Fin blogg du har, med masse inspirerende bilder!
    Kommer igjen jeg :o)
    Hilsen meg og kosene

    SvarSlett
  4. Hei Ingunn, lenge siden sist, det har ikke blitt tid til blogg for meg, men håper på bedre tider fremover!
    Ha en fin søndag!
    Klem,M

    SvarSlett
  5. Her har jeg ikke vært før, så hyggelig at du la igjen en melding inne hos meg... Da fikk jeg jo se din flotte blogg!! Kommer tilbake hit!!

    Gooood søndag..

    SvarSlett
  6. Synes Kartell-lampa er kjempefin! Ønsker meg en slik en på sikt altså...men mer "nyttige" møbler må kjøpes først! God uke til deg:)

    SvarSlett