03 september 2009

Lekre bad og Paris



Bad er viktig, og her viser jeg noen utgaver. Selv liker jeg matta på det øverste. Den ser bare så utrolig fin ut der den ligger henslengt. Litt styggpen på en måte.

Bilde 2 er bare rent og pent og delikat med sjel.

Bilde 3 i sort og hvitt er jo oss da. Men det mangler litt orden og luft synes jeg.

Har du en favoritt?

Hilsen en som er ansvarlig for inntekter - huff det er tøft i dag. Godt jeg har bloggen og Paris å glede meg over innimellom. Har leid leiligheten her i desember. Jeg ringte og bestilte på norsk. Er det noen sak?

Klem Ingunn

3 kommentarer:

  1. Her var det inspirasjon i bøtter og spann. Takk for det!

    *Smil* fra Catherine:)

    SvarSlett
  2. Nydelig bad her var det masse god inspirasjon.
    God helg.
    Klem...Ellen

    SvarSlett