09 juni 2009

Utfordring

Jeg har fått en utfordring - svare på spørsmål fra den koselige bloggen og jenta Tyrifryd. Slikt elsker jeg. Her kommer mine svar:

Hva er du opptatt av for tiden? At mine 2 ungdommer har det bra og følges opp. At jeg lever i pakt med mine verdier. At jeg tenker positivt, og ikke stresser for mye mentalt. At bloggen ikke blir stress, men en koselig hobby som får utvikle seg til noe ekte. Liker noen den får det bli oppfattet som et pluss.

Hva har du på deg i dag? Sort bukse, hvit bluse, sort v-genser, sorte sko, sort (utskrådd) kåpe med røde knapper.

Hva skal du ha til middag? Etter å ha levert lopper til Fossum kirke kjøpte vi kebab hos Bislett kebab. Det sto på emballasjen at det var klodens beste! Det var vel drøyt, men god var den.

Hva vil du gjerne lære deg? Mer om Coaching. Jeg tok Coaching, selvledelse og emosjonell intelligens i desember i fjor, og ønsker å ta del 2 hvis jobben dekker det og gir meg fri da....

Hva hører du på akkurat nå? Min kjære mann som sitter på sitt musikkrom og hører og ser på Apples lanseringsvideo fra i går :)

Hva er ditt favorittvær? Sol og klarvær, men ikke altfor varmt. Solte meg for mye på 80-tallet og orker ikke ligge i sola mer enn et kvarter

Hva er ditt mest utfordrende mål akkurat nå? å levere godt på jobben fremover til tross for få ansatte og finanskrise og mer og mer krevende rammebetingelser

Hva synes du om personen som tagget deg? hun virker som en søt og varm person som vil gi mye til oss andre via sin blogg

Hvis du kunne få et hus, ferdig innredet, hvor som helst i verden - hvor skulle det vært? Oslo - jeg elsker byen. Akkurat passe stor, og mye å oppleve. Oslo gir og tar energi også. I mer grisgrendte strøk kan jeg bli slapp, og grubler over meningen med livet.

Hva ville du gjerne hatt akkurat nå? ferie, kjærlighet, nærhet og tenner som holder (mine holder ikke pga sykdom da jeg var ung)


Hva ville du gjerne bli kvitt? regninger fra en advokat, tannlegeregninger og B-menneske-delen i meg

Hvis du kunne dratt hvor som helst i verden den neste timen, hvor ville du dratt? Thailand

Hvilket språk ville du lære? fransk - det er så vakkert

Hva ser du etter i en venn? humor, støtte og energi - og sist men ikke minst - det må være fint å slappe av med henne


Hvem vil du gjerne møte? madonna - jeg digger styrken hennes


Hva slags musikk liker du?
Ramp, Bjørn Eidsvåg, Madonna, Marie Mena, Prince og så liker jeg å se på amerikanske Idol

Hva er favorittplagget i klesskapet ditt? sort enkel kjole

Hva er drømmejobben? jeg har drømmejobben (markedsføring, og salg)

Har du noen favorittmodeller? Tyra Banks - hun er så ujålete inni seg

Hvis du hadde hatt 1.000 kroner nå, hva ville du brukt dem på?Hvitvin og friske blomster til vorspielet vi skal ha på fredag

Beskriv stilen din: enkel og lite farger. Gjerne noe som drar oppmerksomheten til seg...

Hva var det siste motebladet du leste? Jeg elsker moter og leste et på CC-Vest nylig.

Den siste CDen du kjøpte? Maria Mena

Hva vil du akkurat nå? Se Frustrerte Fruer sammen med min kjære familie på 4. Da ligger vi rett ut og spiser snop og grønnsaker.

Jeg gir utfordringen videre til

Ninas gale verden (hvis du har tid da Nina)

Moderne Retro og

Datt

Ha en fin tirsdag og TV-kveld om du liker TV da.

Klem


2 kommentarer:

  1. Klart jeg tar utfordringen (i morgen for da har jeg bedre tid).
    Ha en fin tirsdagkveld. :)

    SvarSlett
  2. Så gøy å lese mer om deg! Føler med deg når det gjelder tennene, jag har sarv-tenner og tannlegeskrekk, dårlig combo... :P Takk for utfordringen, jeg har faktisk allerede svart på den, les å finn ut hvem jeg er! ;)

    http://dittatt.blogspot.com/2009/06/challenge-me-i-challenge-you.html

    SvarSlett