24 juni 2009

Liker du farger?

Beige og mønstret
Rødt og grønt
Gammelrosa og brunt
Blått og gjennomført

Friskt rosa og lime

Her viser jeg noen ulike stiler, som alle er ganske modige. Farger og mønster er gjennomført og gir nok trivsel og energi om man liker det.

Har du en favoritt eller to hører jeg gjerne fra deg.

Nå går flyet vårt om noen få timer til Warzawa. Jobb og tannlege gjenstår - så nå må alt være ferdig hjemme. Ferden går videre til Split og så til Villa Silva i Brela en liten times kjøring unna Split. Der er vi 2 familier (8 tilsammen) i hver vår leilighet. Det blir stas.

Nå må du ha noen fine dager. Husk at du bør nyte tiden nå.

Varm klem fra Ingunn som publiserer litt i ferien også om du stikker innom :)

9 kommentarer:

  1. Jeg likte
    - Rødt og grønt
    - Friskt rosa og lime

    Ønsker dere en herlig sommer. God tur!

    SvarSlett
  2. Jeg er jo hvit som sneen men da det er sagt liker jeg jo farger. Jeg tror nok at pasteller kanskje hadde funket her som lysegrønt, rosa og blått. Men jeg er veldig glad i beige og bruntoner generellt også. Jeg tror jeg kunne hatt flere forskjellige fargesammensettninger (ikke alle på en gang) men jeg kunne gått for alle....nesten

    SvarSlett
  3. Jeg likte både nr 1, 3 og 4, jeg har litt sprikende smak... :)

    Du får ha en knall ferie, også håper jeg du tar litt bilder til oss som sitter igjen her i blogglandia/trondheim og lever gjennom andres ferier... hih... :)

    SvarSlett
  4. Takk for kommentaren inne hos meg :) Jeg fant til slutt noen sko, helg greie.. men nå slipper jeg å tenke mer på det iallfall :D
    Bilde nr 1 appelerte mest til meg :) Tror jef likte best den stilen:D
    Ha en flott dag!

    SvarSlett
  5. Jeg er nok mest til Beige og mønstret og til Blåt og gennemført, men synes alle billederne viser nogle fine stemninger.

    Nu vil jeg ønske dig en rigtig god ferie, men tandlæge..... uf, jeg hader tandlægebesøg!

    Kram fra Helle

    SvarSlett
  6. Tusen takk for kommentarer. :)

    Ha en fin fredag og helg!!!

    SvarSlett
  7. Likte alle sammen jeg!!!Men nr 1,2 og nr 5 var ekstra fine;O)Jeg er jo en liten vinglepetter!!!Ha en kjempe fin ferie. Hørtes veldig deilig ut!!Klem

    SvarSlett
  8. Flotte bilder du viser!

    Ha en deilig ferie :)

    SvarSlett
  9. Eg blir veldig inspirert av denna fantastiske bloggen. Skikkelig bra :D
    Frisk rosa og lime er det er synes var finast:D God sommar !

    SvarSlett