06 juni 2009

Lyst og lett




Det er så fint med lys om dagen og gjerne med litt friske innslag med farger. Her er det grønt og gult som er brukt. Rutete vinduer gjør det hjemmekoselig, selv uten gardiner. Se forresten det fine, gamle taket på bilde 1.

I dag hang vi opp et par bilder i hvitt og grønt i spisestua vår. Trodde aldri de bildene skulle havne andre steder enn i vaskerommet. Så smaken endrer seg. Audrey Hepburn bilde som hang der før hviler nå på loftet. Jeg fikk somlet meg til å rydde loftet sammen med Hjemmets Gleder mannen. Mye var ting vi ikke trenger mer (puter, tepper, pledd, klær etc). Som skal leveres på loppemarked på tirsdag.

Nå skal jeg jogge i skogen med Linda. Så får hun en pause fra tysken (eksamen tirsdag).

Auf Wiedersehen :)

Klem Ingunn


5 kommentarer:

  1. Hvitt og litt farger er såååå fint.

    Og rydde er også veldig greit å få gjort. Ha en fin lørdag.

    Hilsen en som liker bloggen

    SvarSlett
  2. Nydelige bilder!
    Veldig lekkert!
    Gult og grønt er friskt og sommerlig!
    Ha en fortsatt god helg!
    Klem Anita

    SvarSlett
  3. For noen herlige bilder,så lyst og lett med et snev av farger.Er fantastisk. Hilsen Kristin

    SvarSlett
  4. Så flott blogg du har, men mange nydelige bilder! Har faktisk vært på besøk på Årvoll flere ganger, min bror bodde med familie bodde der for en god del år siden :)

    Hilsen Liv

    SvarSlett
  5. Så koselig. Årvoll er en utrolig hyggelig og rolig del av Oslo. Det tar 10 minutter ned til Karl Johans gate, og så har vi nærheten til nydelig turterreng, badested mm.

    I huset vårt hører vi heller ikke en eneste lyd. Nei - nå må jeg gi meg her...

    Rydder videre og gleder meg til mat og kaffe.

    SvarSlett