12 juni 2009

Stue til inspirasjon




Denne stua er lekker synes jeg. Gamle stilfulle møbler i rolige farger som harmonerer. I dag er det endelig fredag. Ukens beste dag. Vi skal i selskap til naboer vi ble kjent med da vi bodde i rekkehuset. Vi har alle flyttet, men holder kontakten, noe som er veldig koselig (min mann spiller og synger med 2 av mennene også). Gave er kjøpt og pakken ble sommerlig og fin. Ikke lett å finne noe, men valgte til slutt noe fra italienske Alessi.

Ha en fin fredag, og ikke slit deg ut før ferien. Det er visst lurt å trappe ned før ferien i følge eksperter på arbeidsliv.

Klem

6 kommentarer:

  1. Fin stue, den lampen likte jeg godt! Kos dere i selskap, og ha en fin fredag!
    Klem Anita

    SvarSlett
  2. Oj, rekkehuset er helt likt rekkehuset jeg vokste opp i/hvor mine foreldre bor.

    Disengrenda borettslag?

    Fin blogg forresten:)

    SvarSlett
  3. Hei Ingunn :-)
    Så mange flotte innlegg du har kommet med siste tiden! Har så dårlig samvittighet for at jeg ikke har rukket å lese alle, men jeg kommer sterkt tilbake!

    Håper helgen din blir flott!

    Klem Jorid

    SvarSlett
  4. Ja fint med slike naturfarger. Ha en riktig fin kveld og helg videre:)

    SvarSlett
  5. Så morsomt! Det kunne jo ha vært en helt annen leilighet/sted, men det var noe med vinduer, trappe"sprinkler" osv som gjorde at jeg syntes det lignet så veldig!

    Takk for kommentarer på bloggen forresten:) Jeg er ikke så veldig aktiv om dagen. Men flytter inn i ny leilighet på mandag:)

    SvarSlett
  6. Takk for koselige kommentarer. Morsomt at du Anniken har vokst opp i rekkehusene vi bodde i.

    Festen hos Anka og Erik var utrolig koselig. Utsøkt grillmat og ennå bedre selskap. Og de har det nydelig. Fikk lyst å ta bilder derfra og legge på bloggen. Neste gang får jeg spørre vertskapet.....

    SvarSlett