21 mai 2009

Vi venter på sofan



Vi har bestilt hvit sofa hos Hilmers Hus i Oslo, og mens vi venter titter jeg på bilder på nettet. Her fra Slettvolls kolleksjon for vår/sommer 2009. De er så flinke med detaljene. Det ser så tilfeldig og elegant og tidløst ut...

Vi bestilte lørdag før påske. Jeg må ringe butikken og høre. :)

Noen som kjenner seg igjen i at å vente er kjedelig?

Jeg ringte de og de hadde ikke stoffet, men jeg får en rabatt så jeg er happy med å vente litt til. 1600 kroner fra Hilmers Hus er super kundebehandling synes jeg.

Klem og kos deg på fridagen fra

12 kommentarer:

  1. Flotte bilder du har lagt ut i det siste.
    Falt totalt for den lekre lampen i et tidligere innlegg.

    Ha en fin langhelg!
    Klem

    SvarSlett
  2. Enig, vente er kjedelig - spesielt når det er noe man virkelig gleder seg til å få.
    Høres forresten lekkert ut med hvit sofa. Regner med vi får se bilde, når den endelig kommer i hus.
    Slettvoll har veldig mye fint. En av de første sofagruppene våre var derfra - den gangen de satset på manilla kombinert med "stoppede" møbler (var tidlig på 90-tallet). Vi klarte ikke å slite den ut, så nå står den hos moren min.

    (Takk for alle fine kommentarene hos oss. De varmer.).

    SvarSlett
  3. Smiler. Gøy å mimre tilbake til gamle møbler og valg man har tatt. Jeg likte til og med 80-tallet jeg. Eneste problemet var at håret mitt passer bedre til andre tiår.

    (Hyggelig at du setter pris på engasjement fra meg).

    SvarSlett
  4. Jepp, venting er fullstendig oppskrytt, jeg foretrekker instant satisfaction! hehe.... MEN, lykkefølelsen når den endelig kommer blir nok ekstra stor! :)

    SvarSlett
  5. Å vente ER kjedelig!! Sofaen blir lekker, så du får huske at det er verdt å vente lenge på den!
    Ha en vidunderlig dag videre!

    SvarSlett
  6. Venting er både og.... tidvis når jeg har møtt opp til avtaler i tide (bragd) og den andre parten ikke har gjort det, har jeg med fire små (som nå begynner å bli store) hatt noen vidunderlige minutter all by myself.
    Men vente på sofa siden påske blir vel mange minutter, det skjønner jeg...

    Nå venter jeg på vafler, det vil si, jeg steker mens jeg bogger. Må bare passe på å ikke slenge røra i laptopen og smelle igjen... hehe...

    Lykke til med sofaen, håper den er i hus snart!
    Nanni :)

    SvarSlett
  7. bogger - blogger- whatever... ;-)

    SvarSlett
  8. Ha ha. Skjønner. Vafler hørtes veldig godt ut. Vi venter på gutta som er på fotballkamp mens vi prøver sommertøy fra i fjor.

    Så blir det godteri og Idol finale (USA). Og kanskje en film... Deilig å hvile foran TVen :)

    Takk for koselige kommentarer. Det gjør bloggingen så gøy!!!

    SvarSlett
  9. Koselig at du stakk innom bloggen min, og legger igjen et spor.
    håper du får sofaen snart :) den ser rålekker ut. ønsker meg en slik, når ungene blir "større" hehehe

    klem.

    SvarSlett
  10. heihei :) so kjekt du vil vere med i konkurransen min :o)

    sofaen du har bestilt ser kjempefin ut :) vert nok kjekt med ny sofa :)

    fin blogg var det og :)

    Klem M :)

    SvarSlett
  11. Slettvoll har utrolig mye fint, og ganske høye priser;P

    SvarSlett
  12. Absolutt enig. Jeg trodde jeg hadde råd til Slettvoll-møbler, men tok visst feil.... Men en runde der med en dyktig selger, gjorde at jeg ble sikrere i andre innkjøp. :)

    SvarSlett