12 mai 2009

Blomster pynter i kjøkkenvinduet




I går forsøkte vi oss på bordekking, og bilder er sendt Norske Interiørblogger og så år vi se om ett av de holder mål for å bli presentert der. Konkurranse er gøy, og utfordrer kreativiteten.

Mens vi holdt på tok jeg et par bilder av blomstene i kjøkkenvindet og gresset rett utenfor (ikke verdens mest spennende bilde, men jeg lar det passere). Deilig med mai måned, fridager og håp om en lang og fin sommer. :)

Fredag starter sommertid der jeg jobber, og i år skal jeg prøve å gå hjem før. Å være effektiv på jobben handler om å jobbe smart, og ikke alltid mest.

Ta vare på deg selv, og nyt det som betyr noe.

Klem fra Ingunn



3 kommentarer:

  1. Disse Campanulaene (hvite blåklokker) du har i vinduskarmen kan godt plantes ut til sommeren, for de er stauder.
    Gleder meg til å følge med deg i konkuransen på NIB.
    Lykke til!
    Klem fra meg

    SvarSlett
  2. Sommertid begynner hos meg også! Juhu!

    SvarSlett
  3. Hei! Takk for hyggelig hilsen:)

    Så koselige bilder!! Det er herlig med vår:)

    Klem Anette:)

    SvarSlett