24 mai 2009

Blomster pynter




Lørdag var jeg vært på Home & Cottage i Oslo. De har så mye fint. Min mann synes alt har et dust og litt støvete preg, men vi kvinnene i familien liker det.

Jeg kjøpte tulipanene, vasen i tinn og lysestaken. Lysestaken var på tilbud - 50% rabatt er fint å ta med. Lykkelig av blomstene måtte jeg ha noe mer friskt. Jeg fant to silkeputer hos Skeidar, og så ble det litt mer sommerlig i stua.

Ha en fin søndag. Helgen går så fort - særlig når man blogger. Noen som har merket det samme?

Hilsen

6 kommentarer:

  1. Heia.
    Kjempefine ting du hadde fått deg, likte spesiellt den blomstervasen:) Jeg har ikke merket noen flere besøkende, jeg ligger på stedet hvil jeg med samme antall over flere mnd.

    SvarSlett
  2. Skjønner. Det er så mange fine blogger!

    SvarSlett
  3. De var fine, og snerten av de putene jeg kan skimte så kjempelekre ut! :)

    SvarSlett
  4. Hei hei!
    Lyse tulipaner er noe av det peneste jeg vet!
    Tusen hjertelig takk for trøstepremien!
    Den var så fiiiiin og dufter herlig.....den blir nok ikke til bruk, nei!
    Jeg elsker Home & Cottage, men jeg har ikke sett den vasen der? Kjøpte du den på H&C?

    Ha en fiiin søndag,
    Klem fra meg!

    SvarSlett
  5. Så hyggelig at du likte såpepremien M. Det er virkelig hyggelig å gi!

    Klem fra Linda og Ingunn

    SvarSlett