30 mai 2009

Gammelt og nytt



Det er så fint å blande litt gammelt med moderne eller klassiske møbler. Sølvfargen på stolen synes jeg er så vakkert mot det varme interiøret. Loppemarked er en fin måte å skaffe seg ting på. Skolemusikkorps arrangerer ofte dette, og en fin oversikt finner du her.

Her er det stille og rolig etter at 2 tyske ungdommer var her i 5 dager. Men hele familien har travle dager og innspurt på jobb og skole. Jeg merker at skolen har endret seg mye siden jeg var ung, og jeg har et kjempegodt inntrykk. Elevene lærer å tenke selv, drøfte og jobbe i team. Alt er viktige ingridienser for å bidra og få et godt liv tror jeg.

Linda hører dårlig på et øre, og har slitt med norsk. Nå er hun 17 år og fikk 6 i norsk tentamen (det var en koselig SMS å få). Mye takket være gode lærere!

Ha en fin-fin lørdag. Håper du har finvær hos deg. Og at du nyter siste rest av mai måned.

Klem fra

7 kommentarer:

  1. Så flotte beroligende farger. Enig med deg med sølvet. Apropos lærere; Det er stor forskjell på de. Noen er mer engasjert enn andre.

    Grattis med 6er på prøven.

    Hilsen Astrid

    SvarSlett
  2. takk for titten :)

    ha en fin kveld/helg :)

    SvarSlett
  3. Hei, Hurra for topp karakter! Jeg har fixet barnevakt i 2 timer neste lørdag. Dvs jeg kan være sammen med dere fra 12-14. Håper det er ok! God pinse fra Siv

    SvarSlett
  4. Så koselig da. Da ses vi på kafe. Artig å treffe jenter med samme interesse. :)

    SvarSlett
  5. Så nydelig blogg og bilder.

    Ha en fin pinse dere og. Og flott med 6 i norsk da.

    SvarSlett
  6. Ja, her er det blå himmel, deilig sol og varmt :) Inspirerende bilder!

    Ha ei flott pinsehelg!

    SvarSlett
  7. Så pene bilder.
    Gratulerer med karakteren.
    Alltid gøy med besøk fra andre kulturer.
    Klem fra meg

    SvarSlett