31 mai 2009

Hjemmekos

Kosestund i utesofaen etter frokost

Gjerde som skal males hvitt

Her skal vi plante litt stauder. Vår kjære har ordnet i dag.

Provisorisk sofa med 2 puffer. Vår er forsinket og vi solgte den gamle (typisk meg - litt kjapp)

Ny bitteliten søt orkide fra Plantasjen

Her er orkideen i "helfigur"

Pinse er tid for litt ordning. Først begynte vi dagen med frokost og litt avslapping på uteplassen. Deilig å ha sofa ute.

Hjemmet Gleder mannen har vært landskapsarkitekt i dag og planert før vi skal få noe grønt foran gjerdet. Har du tips om planter mottas de med takk.

I morgen kommer gjester og Linda skal vekke meg tidlig for litt soling på uteplassen. Det er sol både morgen og kveld på den nye plattingen.

Ha en fortsatt strålende helg.

Klem fra

12 kommentarer:

  1. Gjerde blir fint malt tror jeg. Kan du ikke male med en gang?

    SvarSlett
  2. Ønsker deg en fortsatt deilig pinse! Lykke til med både planting og maling, blir sikkert knallfint :)

    Vibeke

    SvarSlett
  3. God pinsehelg. Det hørtes herlig ut med sol dagen lang på plattingen.

    SvarSlett
  4. Jeg likte den provisoriske sofaen, så søye så koselig ut! :D

    SvarSlett
  5. Tusen, tusen takk for awarden!
    Jeg har vært bortreist, så jeg fikk denne hyggelige overraskelsen nå når jeg kom hjem.
    Jeg ble bare sååååååå glad!
    Det var min første, så det var ekstra hyggelig
    :-)
    Ha en fortsatt fin pinse!
    Klem fra en takknemelig blogger

    SvarSlett
  6. Så kjekt at du vil være med på trekning hos meg;)
    Koselig blogg du har;)
    Følger gjerne her;)
    Klem fra Maja

    SvarSlett
  7. Hei!Lærte noe nytt jeg også da jeg kjøpte lampen.Hun som solgte den sa du kunne kjenne det på vekten om det var ekte eller ikke.Så nå vet vi det også hehe. Hilsen Kristin

    SvarSlett
  8. Tack ska du ha. ^^ Sonen är det finaste jag harmin stolthet! ♥

    Spännane att det är på väg nu. Det ser jag fram emot. Lägger en bild på bloggen när det kommit fram.

    Hoppas du haft en fin helg!
    Kram

    SvarSlett
  9. Takker for kommentar. Ser dere holder på med hus og hage, slik er det her også, derfor blir det liten tid til alt annet. Det var nok derfor jeg sluttet i en periode, gammelt hus og mye arbeid. Ha en fortsatt fin pinse.

    SvarSlett
  10. Hei, og takk for koselig hilsen:)
    Sofaen så riktig fin ut :) Kunne ikke se at den var provisorisk!

    Flott orkide også.

    Ha en fortsatt fin pinse :)

    Hilsen Margrethe

    SvarSlett
  11. Herlige sofaer, både på uteplassen, og den provisoriske! Dere får et flott uteområde, med malt stakittgjærde og stauder. Syns det er så mange flotte stauder, sikkert fint å blande forskjellige sorter!?
    Her har det også vært nydelig vær, håper det holder til pinsen er over!!!
    Ha en fortsatt God pinse!
    Klem Anita

    SvarSlett