30 mai 2009

Sommern er herlig!




Inspirert av det fantastiske været her i Oslo, viser jeg bilder fra Riviera Maison. Klikk på lenken og ta deg en tur om du har tid/lyst. Det er så fiiint med lyse kurvmøbler med lyse tekstiler - og gjerne innslag av litt blått. Det blir så rent og delikat, og bruntonene blir klarere med blått.

I dag er det fotball (Anders), Tusenfrydjobb (Linda) og ordne singel for å plante litt foran gjerde (Hjemmets Gleder mannen).

Vi har nå fått port og den ble superfin. Takk til Gjerde og Sikring som gjør en kjempefin jobb (de har laget gjerde, port og plattingen vår). Om noen måneder skal gjerde males hvitt. Impregnert tre skal visst stå en stund før det males. Synd synes jeg som vil ha ting ferdig fort. Noen som kjenner seg igjen?

Haper du har finvær og nyter pinsen.

Klem

6 kommentarer:

  1. Tja, jeg har hørt at tålmodighet er oppskrytt, men latskapen, den dyrker jeg.... :)

    SvarSlett
  2. Helt enig Datt. Jeg er i alle fall lat her jeg sitter. Skal jeg gå ut eller støvsuge tenker jeg. Eller ta litt kaffe?

    I morgen kommer 2 familier på besøk så jeg bør kanskje støvsuge?

    Dilemma *smiler* :)

    SvarSlett
  3. Hei, TAkk for hyggelig hilsen. Herlige bilder du viser. God pinse fra Siv

    SvarSlett
  4. Hei igjen, jeg rydder opp på bloggen i helgen og lurer på hvem som vant de flotte te-lysene i glass? klem Siv

    SvarSlett
  5. Hei Siv.

    Lim inn denne adressen i url-feltet og du ser resultatet:

    http://hjemmetsgleder.blogspot.com/2009/05/4-vinnere-er-karet.html

    Eller se på listen over innlegg: 4 vinnere er kåret.

    Klem ingunn

    SvarSlett
  6. Hei :-)
    Sommeren er herlig,det har vi hatt nå i sør.Håper bare det holder seg nå. Du var inne på dette med å blande nytt og gammelt,det er nettopp det jeg også gjør.Blir lunt og koselig og det gamle har en sjarm over seg som jeg liker.Har nettopp malt et bord og holder på med en gammel oppbevaringspuff som jeg har byttet trekk på lokket på og som er klar til å males.Er spennende :-) Ha ei riktig god pinse. Klem fra meg

    SvarSlett