05 mai 2010

Bo fint på liten plass

Se hvor fint man kan ha det selv om det er få kvadratmeter. Se her om du vil se artikkelen på Klikk.no.

Mac´en på det nederste bildet hadde vi før. Nå har vi 4 apple datamaskiner i huset, og min kjære har bestilt iPad. På jobben har jeg PC og det fungerer flott det og. Men designen er flott på Apples produkter.

I dag er det kaldt i Oslo, og Linda er ute på russetreff. Håper hun ikke fryser.

Ha en fin torsdag. Og takk for koselige kommentarer.

Varm klem Ingunn

3 kommentarer:

  1. Hallo Ingunn!
    Tanken slo meg, den som ikke hadde mere plass enn dette! Da måtte en virkelig ha orden i sakene sine. Og slett ikke huset fylt med så mye som en "kan få bruk for". Det har vi og på nærmere tre hundre kvadrat meter. Mye av det er jo også ting som barna har "glemt" å ta med. :)

    Glad jeg ikke er russ jeg, tenk å måtte være ut å feire i disse temperaturene! :) Ikke sikkert de tenker så mye på det...

    Ha en fin dag, nå er det snart helg igjen. Er det ikke det? :) Og si til Linda: Itj færra nolles! Nå fikk du noe å lure på, tenker jeg. Du finner ut hva det betyr om du leser de siste innleggene på Bloggen min. :)

    SvarSlett
  2. Mor og datter og jeg som trodde dere var to venninner. Linda er superflink til å ta bilder. Skal kose meg med bloggen din i morgen, nå er det natta:)

    SvarSlett
  3. Hejsan! Visst kan man få det fint på lite yta kräves bara lite extra kreativitet! :-) Ser ut att bli en kanonhelg! Härligt!! kram alexandra

    SvarSlett