27 mai 2010

Disen gård

Disen gård i Oslo er et flott lokalet om man trenger å leie noe til bursdag, bryllup eller andre festdager.

Selv skal Tulli (svigermors søster) og jeg feire bursdag sammen i 2011, og dette er nok det beste alternativet. Vi kan være ute og inne, og det er mange små koselige rom som man kan ta kaffen i. Gleder meg veldig. Stas å samle folk til fest synes jeg.

Se her om du er interessert.

Nå får jeg hive meg i senga. Viktig møte i morgen om fremtiden for det jeg jobber med :)

Klem og ha en fin dag kjære bloggeleser

5 kommentarer:

  1. Her må det gå an å feire ja, set ser trivelig ut!
    Tidlig til sengs :) i kveld? Godt og nødvendig det også i mellom. Lykke til med søvnen og møtet, håper det går etter planen og som forventet.

    God natt Oslo! God dag etter søvnen Ingunn!

    SvarSlett
  2. Koselig plass og feire!

    Ønsker deg en flott torsdag og lykke til med møtet!

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  3. Vi byttet til Grefsenkollen fordi de ikke hadde ledig. Ja ja. Men hyggelig blir det nok der og.

    Ha en god natt om du er våken enda :)

    Forresten rart at Sverige ikke gikk videre i Grand Prix. Trodde de kom til å vinne hele greia jeg.

    SvarSlett
  4. Så utrolig flott sted! Ligger det ved Grefsen?

    SvarSlett
  5. Hei,

    Det ligger like ved Grefsen ja.

    Så sjarmerende at det gamle er bevart.

    SvarSlett