27 mai 2010

Delikat og rent

Nydelige innemiljøer som skaper ro og harmoni. Se det lekre gulvet og. Her kunne jeg flytta rett inn. Om  min kjære hadde likt stilen da. Han er ikke så glad i støvete farger sier han. Og dette er vel i den sjangeren?

Nå går det mot ferien med raske skritt. Kaldt var det i Oslo i dag - i alle fall på jobben. Jeg hadde kledd meg godt, og ennå ble jeg kald på henda.

Ha en fin uke videre. Følger du med på Grand Prix? Og hva syntes du om at Sverige røk ut?

Klem Ingunn

10 kommentarer:

  1. Her følger jeg med i Grand Prix, synd Sverige røk.

    SvarSlett
  2. Jag följde med igår och tyckte att det var riktigt dåligt att sverige åkte ut! Väldigt vacker sång! Ha en härlig helg! Kram Alexandra

    SvarSlett
  3. Wunderschöne Räume. Sauber, hell, luftig, Schön!

    SvarSlett
  4. Travelt i juni. Ha en fin uke. Nå drar jeg på markatur med 10-klasse i 2 dager. :)

    SvarSlett
  5. Vi har det så travelt om dagen med innspurt på skoler og mye å gjøre på jobb. Og juni er også veldig sosial.

    Håper du har det fint kjære bloggeleser. Ses snart.

    Klem Ingunn

    SvarSlett
  6. det rene og hvite er alltid delikat, er noe veldig harmonisk over det.
    ha en god uke! :)
    ~Masy

    SvarSlett
  7. En stund siden du var innom ser jeg....sånn er det med meg også...
    Kanskje du er på ferie?
    Uansett, kos deg!!!
    Stor klem, M

    SvarSlett
  8. Hallo i hovedstaden!
    Måtte innom å se hvordan det sto til med "Livets gleder", lurer litt på om du har mistet interessen for bloggens gleder? :) Men dere har vel sommer og sol i Tigerstaden kanskje...:)


    Fortsatt fine dager til dere! Fra 'n Karl i kalde Trondheim.

    SvarSlett
  9. So perfect design.I also want to learn how to make it.According to your introduce,I have some good idea to do my work.Thanks to share those.At the same time,I also want introduce some useful and comfortable cheap polo shirts t shirts.During this fashionable summer,most of customers want to buy a suitable fashion clothes for yourself.Now in our online store,our custom women's polo shirts wholesale,the cheapest price and worthy trust quality already attracted so many peoples attention.Our latest style lyle and scott sale is outlet now.I hope we can learn each other.

    SvarSlett