22 april 2009

Blått og hvitt er lekkert



Blått og hvitt med innslag av brunt er pent synes jeg. Vannet utenfor gjør det ekstra innbydende. Tenk å slappe av her med sin kjære eller en venn. Eller ligge i en hvit seng med greske farger i bilde over....

I dag har vi handlet en rotting sofa fra Skeidar (brunsort med offwhite puter) til uteplassen som jeg håper er klar til konfirmasjon 3. mai. Men snekkerne har ikke dukket opp ennå (ennå det er finanskrise og de bør jo holde det de lover da).

Nei - nå får jeg komme meg tilbake til virkeligheten her. Senga venter. Ha en fin onsdag og håper du får fint vær.

4 kommentarer:

  1. Så fine bilder :-)
    Skal selv på tur å handle rottingmøbler, men må vente til jeg får jobba mer :-)

    Ha en fin dag!
    Klem Jorid

    SvarSlett
  2. Helt enig. Elsker blått og vann jeg. Ha en fin dag. Her er det sol!

    Marianne

    SvarSlett
  3. Det soverommet var herlig, kunne godt ha tenkt meg å synke nedi der ja :O)

    Ønsker deg en fortsatt fin dag :O)

    Kirsti

    SvarSlett
  4. Award til deg på siden min !:-)

    Kleem

    SvarSlett