06 august 2009

Småting pynter

Uteplassen i fint lys

TV-kroken vår
Ny rye luner kjøkkenet til høsten

Endelig er sola kommet tilbake i Oslo.

For et par dager siden kjøpte jeg en rye som jeg har lagt på kjøkkenet. Den er i ull, og har en fin farge som binder sammen det sorte og hvite slik at det blir mindre hardt. Det fikk jeg som råd da jeg besøkte Slettvoll i vår. Jeg skal kjøpe et underlag på Bohus til å ha under matten - det vil gjøre at den ligger glattere mot underlaget. Liker ikke krøllete ting vi :)

Mens jeg hadde kamera fremme, tok jeg noen flere bilder av heimen.

Ha en strålende dag.

Klem Ingunn


8 kommentarer:

  1. Ditt hem är en liten pärla, naturellt förpackat!! Mina komplimanger!!

    Agneta from Sweden

    SvarSlett
  2. SV: Såpass ja :S Det hørtes ikke bra ut...
    De har ENDA ikke fått ut fingern liksom. Klikker på ventelo snart!

    SvarSlett
  3. Fine stemningsbilder ifra heimen.Så sant ,så sant Det er småting som GJØR mye i heimen!klem

    SvarSlett
  4. Lekkert! Og så proffe bilder.
    Med ønske om en riktig herlig helg til hele familien.

    SvarSlett
  5. Wæo, nydelig! Har dere det virkelig så nydelig hjemme?? Wæo... :)

    SvarSlett
  6. Kjempefine møbler og pynt!
    Herlig farge på ryen:)
    Nydelige bilder!

    SvarSlett
  7. SV: Ja, hele situasjonen var skikkelig guffen :S
    Men har anmeldt det nå og politiet er på saken. Pappa jobbet i politiet før, så han har jo fortsatt masse eks-kolleger som fortsatt jobber i politiet som hjelper oss, så jeg har jo "flaks" sånn sett. Hvis ikke hadde de sikkert bare henlagt saken med en gang. Klem og takk for omtanken! :)

    SvarSlett
  8. For noen vakre bilder - kjekt med noe nytt!

    SvarSlett