21 august 2009

Aleksanders hus

Stue med gamle, fine vinduer

Dette badet er som tatt ut av et magasin

Melkespann setter stemningen

Her følger flere bilder fra Aleksanders Hus. Nå skal Hjemmets gleder mannen og jeg ut å spise. Det er fredag. Barna er på en liten fest, og livet er bra.

Jobben går ikke på skinner nå i disse tider (jeg jobber med salg og markedsføring og vi merker finanskrisen), men innsatsen skal det ikke stå på. Ja - ja. Nok alvor.

Ønsker dere alle en kjempefin fredag.

Varm klem Ingunn

6 kommentarer:

  1. Ha en flott kveld :-)

    Synd ikke jobben går så bra for tiden, håper det er bedre tider i vente! Lykke til :)

    Klem

    SvarSlett
  2. Å for et nydelig bad! Utrolig lekre farger!! Tror de fleste bransjer merker finanskrisen nå om dagen, ikke det at det er noen trøst for dem det rammer...

    Kan være greit å koble skikkelig ut i helgen, prøv å glem alt alvoret og kos dere skikkelig i kveld!

    Jeg har forresten funnet ut at det er en ulempe med det å blogge selv... jeg blogger og blogger, og samtidig skal jeg koordinere hverdagen, treningstimene mine, husarbeid, kjøring av ungene som skal på trening, i barnebursdager etc., og så plutselig har jeg jo hverken tid til å lese andres blogger lengre, eller besvare mail!! Huff!

    Men jeg setter utrolig stor pris på alle de hyggelige kommentarene du har skrevet på Glassveranda, det er så utrolig koselig og inspirerende! -Og i helgene da koser jeg meg skikkelig med å lese blogger og alt jeg gikk glipp av i uka som gikk ;o)

    Ønsker deg og dine en riktig fin helg!

    Klem, Ann,
    Interiørbloggen Glassveranda.

    SvarSlett
  3. Takk for fine ord begge to! Det hjelper og varmer.

    Ha en fin helg.

    SvarSlett
  4. Igen nogle fine detaljer fra huset, flot badeværelse og vinduer med farvet glas.

    Klem Helle

    SvarSlett
  5. Hei hei!
    Vanskelige tider på min jobb også.....da er det godt å kunne flykte inn i denne positive bloggsfæren!
    DU hvor flott det er hos Alexander!
    Jeg drømte meg helt vekk!
    Håper du har en fin helg, tross salgsmål som skal nåes..
    Klem,M

    SvarSlett
  6. Hei.Håper på bedre tider på jobben din.For et lekkert bad og nydelig farge på vinduet.

    SvarSlett