12 desember 2010

Peisen vår varmer i kulda



Vi har peis som sto her da vi kjøpte huset (for 3 1/2 år siden). Den brukes når det er kaldt, og av og til spiser vi mat foran TVen. Jeg føler at det er litt feil, men det er så mykt og koselig å sitte i sofaen med puter i ryggen - og ungene elsker det. 

Vi etterisolerte huset i sommer (litt gjenstår som gjøres til våren), og det merkes både på lydnivået og på varmen i huset. 

I dag har Anders og jeg pakket inn julegaver, og er vi flinke får vi sendt de i morgen. Alt må gjøres nå fordi jeg skal på sykehuset den 15. og ta en liten operasjon. Gruer meg litt, men håper jeg kan jobbe hjemmefra og være oppe fra den 16. Da kommer Linda hjem fra skolen også til juleferie.

Nå kommer mannen hjem fra Berlin! Jeg får ile til å rydde litt på stua. 

Klem og ha en fin uke kjære leser. 




4 kommentarer:

  1. Ja, er det ikke koselig! Knitrende peisvarme varmer både kropp og sjel..

    Lykke til med operasjon - håper du snart er på bena igjen og kan nyte de siste forberedelsene :)

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  2. Så herlig stemningsfullt da! :D

    SvarSlett
  3. ville bara önska en fin helg till dig och en underbar advent! KRAM

    SvarSlett
  4. titter inn for å ønske en flott helg ,))
    En liten hilsen kommer her ,))

    Juleskriblerier ;)

    Jeg ønsker deg av hjerte alle de gode ting♥
    Nyt av julen & dens poesi, dufter & av harmoni
    Å tenk om litt vi pakker opp av hjertens glede
    - alt det skjønne julen har å gi!!
    Varme juleklemmer jeg sender deg fra meg, Anki
    ♥GOD JUL♥

    SvarSlett