20 desember 2010

Litt ny julepynt

          



Nå nærmer julen seg med stormskritt.

Julepynten ble tatt frem i god tid, og det er fint å hvile øynene på nå som jeg er sykmeldt (skal ta gipsen 22. desember og da håper jeg alt er i orden igjen med kroppen). Vi har en julepynt som er ny av året, nemlig et lite "tre" fra Living. Veldig dekorativt synes jeg i kroken som er litt mørk til vanlig...

Torsdag kommer svigers fra Valdres. Gleder meg masse.

Håper du har noen fine siste dager før juleferien.

Varm klem Ingunn

6 kommentarer:

  1. Så kult det treet! Og vi får jo IKKE nok lys i disse dager! <3

    SvarSlett
  2. hei og takk for hilsen inne hos meg ;)

    så fin og delikat blogg du har, nydelige bilder av peisen deres under her ;)

    Kos deg videre, snart juuuul;)

    SvarSlett
  3. Innom for å ønske deg og dine en fortsatt koselig jul og et spennende, innholdsrikt nytt år!
    Takk for at du vil være følger av bloggen min :)
    Håper vi sees i 2011 også!
    Juleklem fra Anneli <3

    SvarSlett
  4. 。☆*☆ 。★。\|/。★。☆*☆。
    ☆ GODT NYTT ÅR ♥ 2011 ☆
    。☆*☆ 。★。/|\。★。☆*☆。

    SvarSlett