12 januar 2010

Lyse bad er fint






Jeg liker lyse bad, og særlig med litt varm undertone som de nederste. Det ser så autentisk og ekte ut. De er også lette å endre med tekstiler i ulike farger og materialer. En brun kurv og litt blonder endrer inntrykket i forhold til for eksempel sort og stål i stramme grafiske former.

Her går det i norsk om dagen, og Linda har litt å ta igjen fordi hennes lærer i fjor hoppet over noe av stoffet - eller vektla andre deler. Jammen lærer de mye som 18-åringer i dag forreseten. I alle fall mye mer enn jeg gjorde på 70-tallet. Da var skolen mer test av hukommelse. I dag vil jeg si at det er mer test av forståelse.

Nå er det 4-stjerners middag (som vi har tatt opp) og sofaen.

Tusen takk for hyggelige kommentarer på bloggen. Det gjør det så motiverende å blogge.

Varm klem Ingunn


PS! Er alene hjemme. Gleder meg til min kjære kommer hjem (han er på seminar). Glad i deg.

2 kommentarer:

  1. JIPPI! Endelig klarte jeg å komme inn på siden din igjen!! Jeg har lenge nå ikke klart å komme inn på bloggen din (fikk du mailen min?). Plutselig i dag kom jeg inn igjen Det er bra. Jeg vil jo gjerne følge deg vet du.

    Så flotte og inspirerende bilder du viser i dag!

    Ønsker deg en deilig dag, Ingunn!

    Klem fra Anette Willemine

    SvarSlett
  2. Helt enig med deg - lyse bad er kjempefint! Selv om vårt ikke er så veldig lyst egentlig - og heller ikke så altfor lenge siden det ble pusset opp:) Gleder meg til å begynne med bad nr 2.
    Jeg satt også og så på det programmet. Og vet fremdeles ikke om Sharif fleipet eller om det var fullt alvor fra hans side. Putte hele egg i tomatsuppa. Huff, blir flau på han sin vegne..
    Ha en fin dag i dag.
    Klem Elin!

    SvarSlett