08 august 2010

Vi ordner i huset


I dag er det Sydenvarmt i Oslo. Min kjære har klippet plenen, og Linda og jeg har ryddet i huset. Deilig å vite hva man har, og samtidig kvitte seg med klær og ting som er for små eller utdatert på annen måte.

Bordet her selger vi på Finn.no. Ingen nevneverdig respons, så snart havner den vel på gratis på Finn-torget.

I dag har jeg trent og det var lenge siden sist. Lungebetennelsen har gjort meg veldig rolig og vanlige aktiviteter har vært mer enn nok. Men nå er jeg endelig bra igjen. Lene fra 71 grader nord (hun ble nr 2) hadde timen, og nå er jeg fan. Hard og morsom - akkurat slik vi liker det.

Ha en fin-fin uke kjære leser.

Varm klem Ingunn

13 kommentarer:

  1. Alltid godt å få ryddet huset for ting man ikke trenger. Og finn.no er jo en genial måte å bli kvitt ting på!

    Ha en strålende uke!

    SvarSlett
  2. Deilig å få orden i sakene =) Bare synd det ikke varer så lenge her i huset ;)

    SvarSlett
  3. Det er alltid deilig å få rydda å fått noe ut av huset også, så flinke som vi er til å dra ting inn i huset... ;)

    SvarSlett
  4. Hei
    Prøvde å bake Wienerbrød fra Valdres,det ble mislykka
    Stemmer det at det skal være 550 gr hvetemel?
    Deigen ble veldig løs.

    SvarSlett
  5. Jeg skal sjekke dette SOL. Kommer tilbake til deg...

    SvarSlett
  6. Halloen,
    innom for å si hei!
    Klem, M

    SvarSlett
  7. Jeg tror nok man bør tilsette mer mel slik at deigen er løs, men ikke for løs. Skal prøve å bake de igjen til helgen jeg. Så hører dere fra meg.

    SvarSlett
  8. Hej, Ingunn!

    Long time, no see...

    Ja, ibland är det skönt att rensa lite i hemmet. Och drar man in en möbel, gör man sig av med en annan. Så gör jag i allafall. Annars skulle man ha för mycket här hemma....(hm, det kanske man har ändå, hihi).

    Hoppas ni blir av med bordet på Finn.no


    Klem


    Inka

    SvarSlett
  9. Hallå hallå...

    Kikker inn for å ønske en fin uke.

    :)

    SvarSlett
  10. Ser ut som om dere har hatt en fin fin sommer - bare så synd at du fikk lungebetennelse. Ja også har vi jo ikke akkurat hatt verdens beste sommervær her i gamlelandet da.

    Håper alt er bra med deg og familien nå - og at dere har fine dager til tross for kalde dager og høststemning.

    Klem fra Torilpia :o)

    SvarSlett
  11. Hei Ingunn, kikker innom deg av og til :) Ønsker deg en god helg, hilsen Linda

    SvarSlett
  12. Bra at du er på bedringens vei. Lenge siden jeg har vært innom her. Har hatt en bloggpause, men er nå tilbake. Dessverre litt dårligere tid enn før til å blogge, men kjekt å få besøke "gamle kjente" igjen. :)
    Vi snakkes.

    SvarSlett
  13. Jeg er på en liten runde for å bli kjent med blogger jeg ikke har vært så mye innom før.

    Kjempefin blogg du har! Flotte bilder og masse god inspirasjon. Jeg har lagt meg til som følger. :-)

    Klem Franciska :-)

    SvarSlett