13 april 2009

Store vinduer er lekkert



Mens vi venter på ennå mer finvær ønsker jeg dere noen fine dager med disse inspirasjonsbildene.

Vi er hjemme i Oslo etter fine dager med store og små i vakre Valdres. Deilig å vaske klær og pakke bort de varmeste plaggene. I morgen skal vi rydde i vår- og sommertøyet. Vi har noen fiffige løsninger slik at det ser ryddig ut i heimen (i følge venner). Bilder og tekst kommer i morgen kveld.

Håper du har hatt noen fine fridager og har du fri i morgen, ønsker jeg deg en fin dag.

7 kommentarer:

  1. Jepp, bare legg ut tips og triks for system i klær!!! Gleder meg allerede til å se :-)

    For her skriker alt etter et system, som jeg ennå ikke har klart å finne ut av!

    Klem Jorid

    SvarSlett
  2. Hei, Ja helt enig. Store vinduer gir lyst og luft og herlig energi. Påskeklem Siv

    SvarSlett
  3. Ja, det hadde vært noe å skue ut av:)

    SvarSlett
  4. Kjempe-flott!! Har dere planer om å rive vegger og greier?!

    Ha en fortsatt fin dag! Nyyyt den siste fridagen!

    Klem Anette:)

    SvarSlett
  5. Hei
    Takk for besøk i bloggen min :) På Årvoll er det koselig ja ;) Vi sees :)

    SvarSlett
  6. Vi skulle gjerne hatt ennå større vinduer Anette, men gjør nok ikke det nå.

    Hus er gøy og tar både tid og penger. Men jeg ville ikke byttet med noen. Det er så trivelig med prosjekter og drømmer....

    Til Jorid: Vi er så trege her i dag, og bilder er tatt. Innlegg kommer.

    Ha en fin jobbedag i morgen om du skal på jobb da.

    SvarSlett