02 januar 2011

Godt nyttår!


Godt nyttår kjære leser. Håper du har hatt en fin jul og en fin feiring av årets siste dag.

Her er bilde av bordet vårt nyttårsaften. Duken er en gardin fra Ikea (klikker du på bildet ser du mønsteret bedre). Forrettene er lagt på allerede (gåselever og fikengele). Hovedrett ble helstekt indrefilet med rødvinssaus laget på kraft fra Jacobs, og dessert ble riskrem og Oreakake. Gutta laget alt det salte, og vi jentene lagde det søte og dekket bordet. Koselig med hele familien i arbeid.

Har du noe nyttårsforsett? Jeg har vanligvis ikke det, men i år har jeg laget meg noen;
  1. Komme tidsnok
  2. Trene mer yoga og pilates 
  3. Løpe 10 km på Oslo Marathon med Linda 
  4. Være mer kjærlig 
  5. Tenke positivt på jobben :)
Så får vi se om jeg klarer målene.

Ha en fin søndag.

Klem Ingunn

3 kommentarer:

  1. Herlig bord du har dekket
    Lykke til med planene for året som vi er igang med

    SvarSlett
  2. Godt Nyttår :-)
    Flott bord du har dekket og fine nyttårsforesetter :-)
    Jeg likte de :-)

    SvarSlett
  3. Hei Ingunn
    Titter innom for å ønske deg et riktig godt nytt år :) Nydelig dekket bord og mange fine innlegg fra deg nedover - en liten stund siden jeg var innom nå... Ønsker deg en flott uke. Klem fra Mette

    SvarSlett