05 januar 2011

Fint lys i stua

En dag før jul var det så fint lys at jeg måtte ta bilde. Jeg liker å starte pynting til jul tidlig og i år hadde vi duse farger. Noe som gir en herlig ro. Viktig å lade opp hjemme for både store og små.

Klikker du på bildet ser du litt nyinnkøpt julepynt fra Kid (på puffen). Vi kjøpte siden underlag til juletre i samme stil.

Dagene går fort på jobben, og pga sykdom i min avdeling gjelder det å være effektiv. Jobbe effektivt uten å stresse, er lettere sagt enn gjort.

I morgen skal jeg på julebord som er utsatt til januar. Gleder meg til god mat og hyggelige folk.

Ha en fin uke kjære bloggeleser.

Ingunn

5 kommentarer:

  1. Så fint lys i stuen din. Her har det vært tett snøvær, så ikke mye lys....men nå har det stoppet, håper på solskinn i morgen.
    Koselig stue du har :-)

    Klem Kristine

    SvarSlett
  2. Herlig i stua de
    Kos deg imorra

    SvarSlett
  3. Flott bilde hvor du har fanget en fantastisk stemning og nydelig sollys..

    Ønsker deg riktig godt nyttår og gode dager :)

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  4. Heisann!
    Det er så deilig når lyset flyter inn gjennom viduene! Deilig å tenke på at dagene blir lengre og lysere!

    Ønsker deg en fin fredag! Klem fra Livy

    SvarSlett
  5. Herregud, det är ju så nydelig!!!! :) ha en fin helg!!!!

    SvarSlett