11 mai 2010

Tabbe som ble bra :)

I går fylte min kjære mor år. Jeg bestilte blomster via nettet og på kvelden ringte det på døra hjemme. Gratulerer sa budet, og jeg tok i mot. Vel vitende om at det var feil adresse. Jeg sjekket bestillingen og ganske riktig; jeg hadde gjort feil. Så bar det til nettet for å bestille en ny - denne gangen med litt mer farger. :)

Gratulerer kjære mamma!

Har du gjort en lignende feil hører jeg gjerne fra deg?

Klem Ingunn med fam. og tvillingbroren min med fam.

3 kommentarer:

  1. Den skal også jeg forsøke, jeg får så sjelden blomster. :)

    Jeg har nok gjort mange tabber, en av dem som fikk heldig utfall, var vel da jeg fridde til kona - for førti år siden.

    Den gangen var det ikke så vanlig at alle sammen hadde bil som nå. Hun drev å kjørte rundt i en rød Fiat 600 som jeg var helt sikker på var hennes. Hun sa ja og dermed var det gjort.

    Etter ei stund viste det seg at det var hennes søster, de er eneggede tvillinger, som eide den. Hun hadde fått den av en onkel, men hadde ikke førerkort.

    I ettertid viste det seg at tabben skulle få heldig utfall, vi er fortsatt gift og fikk da våre egen bil etter hvert. Ja hver sin også. :)

    Vi har det litt moro med denne episoden og smører gjerne litt på når den fortelles. :)

    SvarSlett
  2. Jaja, så kjekt å få blomster på døren da ;)En grei måte å gjøre det på det der, thihi :)
    Velkommen til give away hos meg :)
    Trude :)

    SvarSlett
  3. Hihi, var vel en mening med det, kos deg med din bukett du! ;)

    SvarSlett