07 januar 2010

Vårtegn




Brrr. Her er det kaldt i dag. Og i morgen blir det kaldere. Viser derfor noen bilder fra i vår/sommer tatt i heimen. Rosa er nydelig til alt det hvite hos oss - en farge jeg trodde jeg var lei, men var så heldig å få. Da oppdaget jeg at det fungerte fint....

I dag har Linda og jeg vært på Steen & Strøm og fått lojalitetskort. De har mye fint i både klær og interiør. Vi kjøpte baby-klær og de var sååå søte. Min tvillingbror venter nemlig en jente i mars. De har også kjøpt hus i nærheten som de overtar om 8 dager.... Vi gleder oss alle sammen.

Ha en fin fredag - ukens beste dag.

Nå viser gradestokken 18. Hvor kaldt er det hos deg?

Varm klem Ingunn

6 kommentarer:

  1. Her i Stavanger er det rundt 10 minus :)
    Herlige bilder du viser. Rosa blomster er nydelig nå, og passer jo veldig fint i ditt interiør :)
    Ønsker deg en riktig fin dag i kulden!
    Kjersti

    SvarSlett
  2. ÅÅ der var deilig å se noen vårbilder, nå som det er så kaldt:-) Kjempe lekkert..ha en kjempe fin dag videre..klem Stine...

    SvarSlett
  3. Hej, Ingunn!

    Åh, vad jag längtar till våren nu när jag ser de vackra bilderna. Nu kan man ju bara se framåt.
    Åh vad kul att det kommer en liten baby.

    Vill önska en trevlig fortsättning på det nya året och också en trevlig helg


    Kram Inka

    SvarSlett
  4. Herlige bilder, vakre farver:-)
    Her har vi 17 kalde..!
    God helg, klem Hege.

    SvarSlett
  5. Jeg har en rosa orkide som frisker opp i stua.
    Her er det ca. minus 10 og strålende sol. :)

    SvarSlett
  6. Hei Ingunn
    Liker bloggen deres. Morsomt med mor-datter prosjekt. Hilsen nina

    SvarSlett