23 januar 2010

Badet vi pusset opp




Her viser jeg badet vi pusset opp fra scratch i rekkehuset. Vi kjøpte alt sammen, og fikk fagfolk til å gjøre jobben. Jeg fikk veldig god hjelp av et par menn hos Tjærsland i Skippergata og til slutt fikk jeg rabatt på alt jeg handlet. Vi ble godt fornøyd, men solgte rekkehuset et par uker etter at badet var ferdig.

Badet vi fikk i vårt nye hus ligner ganske mye, men går i hvitt og grått. Som jo er mer våre farger enn brunt og hvitt. Skjebnen kanskje?

Ha en fin helg alle sammen.

Klem Ingunn

6 kommentarer:

  1. Det var jo et veldig lekkert bad da :o)

    Ha en super lørdag :o)

    SvarSlett
  2. Nyyydelig! Heldige du! Jeg gleder meg på nytt bad!! <3

    SvarSlett
  3. Kjempefint og delikat!

    Ha en fin weekend videre!
    //Christine

    SvarSlett
  4. Så fint bad! Likte den glassveggen.

    Klem Linda

    SvarSlett
  5. Flott bad. Jeg likte også den dusjveggen.

    SvarSlett