01 januar 2010

Trender 2010





Det blir spennende å se hva 2010 bringer av interiørtrender. Selv har jeg blitt mer glad i grått og beige i det siste, og gjerne med innslag av naturting som kvister og mur. Så det siste bilde tiltaler meg mest. Nei, forresten det midterste. Blanke ting har jeg alltid likt om det passer inn (gjelder både klær og interiør). Det er noe med at det drar oppmerksomheten til seg tror jeg.

Disse inspirasjonsbildene er fra danske Villa Collection.

Håper du hadde en fin inngang på det nye året!. Selv hadde vi veldig koselig besøk av Ester og Tor Gunnar og Monique. Og snøen var en perfekt start et nytt blankt år. Mine forsetter er å være en bedre utgave av meg selv. Konkret betyr det vel å være mer tålmodig, og spare mer.

Har du noen forsetter?

Klem Ingunn

11 kommentarer:

  1. Godt nytt år! Har noen få forsetter, ihvertfall i tankene;)
    Likte også det midterste bilde best;)
    Ha ei god helg og klem fra meg;)

    SvarSlett
  2. Hei! Lykke til med det nye året, det er lurt å ha nokre mål! Men eg har ingen spesielle forsett. Trendane du viser er spennande, og heilt etter min smak. Eg har gått for beige og grått siste åra. Synes det er vakkert saman med gamle, rustikke ting og møblar, blanda med nytt og blankt :) Naturen er nok min største inspirasjon. Har blitt mykje meir klar over smaken min etter at eg byrja å blogge. Men eg har enno ikkje noko godt navn på stilen min?

    Følgjer dokke vidare i 2010!

    Klem Elin ♥ ♥ ♥

    SvarSlett
  3. Et riktig godt nyttår til deg:) Gleder meg til å følge deg videre i 2010 også!:) Klem Eli

    SvarSlett
  4. Hei! Takk for besøk/kommentar på bloggen min! Litt stille på bloglista mi denne helgen, men ser jo at det er liv her i Blogglandia, likevel;)

    Villa Collection har mye fint, har problemer med å bestemme meg for hva jeg synes er finest - liker elementer fra alle stilene på bildene; så ja takk begge deler (alle tre...)

    Godt Nytt År!

    SvarSlett
  5. Heisann

    Enig med deg, naturfarger er fint, og jeg har også blitt veldig glad i det i det siste. Men selvfølgelig blandet med mye hvitt :)

    Ha en fin lørdagskveld

    Klem fra nr.5

    SvarSlett
  6. Hei Ingunn:)
    Godt nyttår til deg også og takk for besøk inne hos meg. Har tittet litt gjennom bloggen din nå, og må si at Linda er utrolig flink til å ta bilder av deres flotte hjem.
    Stilen min vil jeg si er en salig miks av shabby chic, romantisk, litt franskinspirert, landlig, gjenbruk og dansk inspirert. Så jeg kaller det rett og slett en romantisk elinstil:) Blir også inspirert av trender, og det er masse fint, men ikke alltid jeg tar det med inn i vårt hjem.
    Flott blogg du har. Hit vil jeg igjen:)
    Klem Elin!

    SvarSlett
  7. Hei, og godt nyttår! Jeg har fått en award i dag, og den har jeg selvfølgelig gitt videre til bl. a. deg og Hjemmets Gleder! Du får hente den på Glassveranda når du har anledning. Ha en fortsatt fin kveld! :)

    Klem, Ann,
    Interiørbloggen Glassveranda.

    SvarSlett
  8. Godt nytt år;)

    Ja det skal bli spennende med nye trender.

    K-J

    SvarSlett
  9. Godt Nytt år! Flotte bilder - gleder meg til å se hva 2010 bringer av trender! Et av mine nyttårsforsetter er å nyte tiden sammen m barna mer - ting går i hundre av og til!
    klem Vibeke :)

    SvarSlett
  10. Spennede og se hva som kommer på interiør fronten. Flotte bilder iallfall

    SvarSlett
  11. Gott nytt år! Jag tycker också om grått men även svart till det vita. Här har vi firat min dotters 3-årsdag och nu ska jag snart däcka i soffan framför en bra film (hoppas jag). Trevlig kväll! kram Alexandra

    SvarSlett