08 desember 2013

Julen nærmer seg

Nå er eksamen ferdig og nå er det kun jobb og juleforberedelser. Og styreverv. Herlig med god tid igjen! 

I dag var min kjære og jeg i Oslo. Vi handlet julegaver. Det var så fint med snø på bakken og julepyntet hovedstad.

Steen og strøm var vi innom. Ble fristet der av mange fine merker, men kjøpte kun litt pynt til jul. 

Vi har spist lutefisk i kveld og feirer at min manns firma er kjøpt. Vi får litt utbytte også som går til nedbetaling av gjeld. 

Fornuften seiret denne gangen. 

Det nederste bilde er fra stua vår. Den er pyntet med lekker nisse fra fine Kristin som er min svigerinne. Hun var innom med Ida i dag på besøk. Så koselig med besøk i hverdagen. Det minner meg im da jeg var liten. Da stakk folk innom oftere enn i dag. Tror jeg. Hva er fin erfaring? 

Klem Ingunn 




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar