02 mai 2012

Sommer og sol i Oslo :)




Sol og mangel på tid gjør at jeg legger ut noen fine inspirasjonsbilder på antrekk. Slik vil jeg se ut i vår/sommer. Her skjer det ikke mye om dagen. Hus og hage og jobb og ungdom krever sitt. Selv om vår er så fin og klok og varm og altså ikke mye jobb med.

Nå jobber jeg sent (har bare en liten pause foran macen) fordi det er deadline og vi mangler en medarbeider på jobben, men gøy å ha god samvittighet. Samt konkurrere med andre medier.

Har du fint vær hos deg nå?

Klem Ingunn




2 kommentarer:

  1. nydelig inspirasjon:) her på sørlandet har vi hatt nydelig vær i flere dager. dagene blir tilbragt ute i sola med malearbeid i hagen, og idag da jeg kom inn å fikk sett meg i speilet så jeg ut som en kokt hummer.. note to myself; husk solfaktor i morgen:) deilig å ha fri når det er så nydelig vær:)

    SvarSlett
  2. Blir fristet til å fornye garderoben nå ja!

    For et flott hjem og blogg du har!
    Titter snart innom igjen!

    SvarSlett