23 mars 2009

Litt moderne toner

Tøft med hvitt gulv og stoler som ser ut som høytalere

2 enkle like bilder kan være effektfullt. Det hadde vi på visning av vår bolig for 1,5 år siden. Kanskje skaper det et optisk bedrag om noe større?


Lekkert med stilren lampe i et røft miljø

Ha en fin mandag. Her skinner sola og Linda og jeg drar på trim som liker 2 minutter unna oss. Godt å røre seg etter stillesittende jobb/skole. Linda hadde prøve om barokkens tidsepoke og leste i hele går. Jeg har godt inntrykk av den norske skolen forresten. Så heia alle lærere!

4 kommentarer:

  1. Inspirerende bilder!!! Jeg holder fortsatt på kjøkkenet mitt, så kos deg m trim :O)

    SvarSlett
  2. Hei og takk for kommentar.
    God jobbing med kjøkkenet! Gleder meg til å se.

    SvarSlett
  3. De bildene var lekkre:-D

    Ønsker dere en flott uke jenter!
    Klem Jorid

    SvarSlett
  4. Takk;) Det trengs!!

    Flotte bilder du viser i dag! Takk for inspirasjonen:)

    Ha en fin dag!

    Klem Anette:)

    SvarSlett