13 april 2012

Lekre utemøbler fra Bohus

Klikk på bildet så ser du mer

Bohus har fått nye utemøbler. Dette er fra Alnabru som vi besøkte tidligere i uken (det andre er fra Skøyen). Grå puter og brunsort rotting. Stilrent og fint synes jeg. Det øverste stylet med varme farger, og det nederste med kalde. Bordene er litt ulike. Hvilken stil liker du best?

De kan kombineres akkurat som man vil ettersom man kjøper endestykker og midtstykker og bord og puff om man ønsker det.

Vi har en nabo som nå ordner hagen i stedet for å bygge hus der. Noe vi er glad for. Fordi vi ser dit fra uteplassen vår. Bilder kommer når det blir grønt der. Foreløpig er det kun plantet plenfrø.

Påsken er over og hverdagen og rutinene er nå på plass. Med unntak av at jeg er syk og holder senga/sofaen samtidig som jeg jobber fra Lindas rom (som nå er hjemmekontor). På søndag er det bursdag for min bestevenninne. Da må jeg være pigg igjen.

Ha en fin-fin helg.

Klem Ingunn

3 kommentarer:

  1. Så deilig å gå og drømme over nye hagemøbler. Jeg har lyst på et lysthus, og der må jeg ha noen fine møbler. Vi får se hva det blir. Må få satt opp huset først he he.
    Du får ha god bedring.
    Hilsen
    Randi

    SvarSlett
  2. Så fine møbler.

    God helg videre.

    Anne

    SvarSlett
  3. De var fine :) er jo ikke så ulike de vi har kjøpt :)

    Jeg har kjøpt ekstra puter i grått og hvitt stoff til sofaen, tror det blir fint :)

    SvarSlett