15 november 2011

Nytt fra Ikea

Nydelig dette synes jeg 
Nordisk mot klassisk - 2 hovedstiler nå
Slik kan man ordne rotet :)

Ikea har lansert ny katalog og endel nytt som vanlig. Nå går det i organisering og rydding, samt to hovedstiler i interiøret. Det ene er svenskt og det andre er klassisk. Jeg liker best det siste - uten tvil. Jeg liker roen man får i et rolig interiør. Helst med ulike materialer; blankt mot matt, og natur/ull og rustikt mot noe nytt og glatt.

Ha en fin dag. Selv er jeg syk etter så mange måneder uten en eneste fraværsdag. Men i morgen jobber jeg hjemme og det er jo rolig og effektivt. Markedsplan for 2012 står på planen.

Klem Ingunn

6 kommentarer:

  1. Så fin blogg. Ikea fornyer seg alltid.

    Anne

    SvarSlett
  2. Mye fin inspirasjon her på bloggen din :-)
    takk for titten :-)

    SvarSlett
  3. Hei, Enig med deg - den rolige gir god energi og en liten fargeklatt fornyer rommet. God helg fra Siv

    SvarSlett
  4. love the closet, amazing light!
    Nice blog, check mine out at bloglovin'
    x katrina

    SvarSlett
  5. Fin inspirasjon til liten leilighet! :)

    SvarSlett
  6. Ønsker meg to litt mindre slike aluminiumslamper til å ha over skjenken i spisestuen faktisk! ;) Vi får se hva det blir til etterhvert! ;)

    Klem, Ann,
    Glassveranda.

    SvarSlett