07 oktober 2011

Jakten på nytt bord

Så lekkert. Dette vil jeg ha!
Ikea - helt grei pris og vi dropper platen under om det blir dette 

Living - de ga meg rabatt på telefon om jeg kom i dag!
Vi skal bytte ut glassbordet som sofabord for å få litt varmere preg på stua i høst. Jeg har feriedag og snart drar min kjære og jeg på møbeljakt. Spennende. Det øverste bildet er inspirasjonen, og de neste også, men er ikke helt vår stil. Det blir spennende å se om det blir bra, og om vi finner det vi leter etter. Fargen er viktig og størrelsen og jeg liker et preg av at det ser litt solid ut. Ikke lett å kombinere dette om man ikke vil bruke mye tid og penger. Har du tips er jeg glad for å høre fra deg. 

God helg kjære leser. Håper du har det fint, og at du nyter den skarpe luften. 

Ingunn 

1 kommentar:

  1. Bord ble kjøpt og nå har vi større bordplate. Det var noe annet å spise på. Bilder kommer :)

    SvarSlett