21 mars 2011

Nytt til våren

Lørdag dro min kjære og jeg på Skeidar og kjøpte en lys beige saccosekk. Inspirert av utstillingen tok vi et par bilder. Lekkert med litt store ting synes jeg. Heller store ting som man mener noe med i grupper, enn masse smått.

Nå er det søndag, og sønn er hørt i Geografi (endringer på jorda var tema - den endrer seg hele tiden både inni og utenpå om jeg kan si det banalt. Selv om det er smått, og knapt merkbart i et menneskeliv. Oslo hever seg for eksempel 30 cm på 100 år).

Ha en fin uke. Jeg skal treffe barndomsvenn fra Hamar en dag. Det blir kos. Og så skal jeg til nevrolog for å sjekke fingre/arm. Håper kroppen er som den skal.

Klem Ingunn

PS! Bankkortet på det nederste bildet er for å måle høyden på lampa. Vi vurderte den til stua, men den var for høy. Kjekt med iPhone aps. :) Den var 69 cm.

2 kommentarer:

  1. Mange fristende ting de har fått inn på Skeidar nå. Veldig inspirerende å gå i butikkene om dagen. :)

    Ønsker deg en deilig start på uken, Ingunn!

    Klem,
    AW

    SvarSlett
  2. Åhh som jeg lengter etter skikkelig sommer og varme nå! Men den hengestolen... lurer på om den er god i sitte i, -kunne godt tenkt meg en slik til lesekroken inne i stuen jeg! ;)

    Men hva skjer med fingeren din/armen?! Håper det ikke er noe alvorlig! :O

    Klem, Ann :0)

    SvarSlett