26 februar 2010

Beige til våren og konsert med Jahn Teigen


I dag har jeg vært innom Slettvoll (med Anders på 15) og jeg merker flere ting om min smak nå. Det må ikke være for spinkle ting, og stoff og store møbler fascinerer meg. Og det må helst være i beige og grått. Før likte jeg godt det som blinket (stål og sølv) og sort og hvitt, men nå må det vike litt. Har du merket noe til endringer i din smak i det siste?

I morgen skal jeg bestille et teppe til gangen i beige farge (de syr kant på et slitesterkt vegg til vegge teppe etter mål). Det vi har er sort, og det må hvile seg litt på loftet.

Og så skal vi på Jahn Teigen show. Min kjære har bursdag. Det blir stas! Må bare nevne at denne forestillingen er noe av det beste jeg har sett. Ord kan nesten ikke beskrive hvor bra det var.

Ha en fin fredda! Ukens beste dag.

Klem Ingunn

PS! Bildene er hentet fra Oka. Klikk HER for å se mer.

7 kommentarer:

  1. Hei! Slettvoll er ein av mine favorittar, og eg er så heldig å ha sofa og stolar frå denne produsenten! :) Beige er fint, og eg blandar gjerne med grått, svart og kvitt. I dag har eg hatt årets lengste husvask; eg har flytta rundt på alt mogeleg... Vårfornemmelsar... Ti grader i solveggen og herleg luftevèr :)

    Ha ein flott kveld, og ei flott helg!
    Klem frå Elin :)

    SvarSlett
  2. Slettvold har stil!
    Jeg kan skifte meninger om stil veldig ofte, men mye brunt og beige som basis her i huset!

    God helg!
    Klem, Lene

    SvarSlett
  3. Nydelige bilder du viser :)
    Jeg merker og at jeg må ha litt mere farger inn igjen :) jeg elsker jordfarger, det er MEG og har nå malt både gang og stue :) gangen har du sett men er ikke helt ferdig med stuen enda, så den kommer etterhvert ;)

    Kos deg på Jahn teigen show. Skulel gjerne blitt med :)

    Klem,Kari

    SvarSlett
  4. Nydelig seng og farger og stil.

    Ha en fin bursdag.

    Anne

    SvarSlett
  5. Herlige farger, liker veldig godt beige, hvitt og grått med innslag av brunt :-)
    Vakre inspirerende bilder du har lagt ut!
    Har ikke handlet hos Slettvold før, men kanskje jeg skulle ta turen forbi ;)

    Ønsker en herlig helg og bursdag (så jeg over her hi hi)!

    Anki

    SvarSlett
  6. For et nydelig dekke! kommer gjerne på søndagsmiddag der :)
    så kjekt med konsert da! høres utrolig hyggelig ut, kjekt at teigen har fått det så bra til.
    ha en nydelig søndag!

    masy

    SvarSlett
  7. Kjempelekre bilder! Jeg liger sååå godt Slettvoll. Denne rene, klassiske stilen. Jeg har falt helt pladask for en høyrygget godstol med beige "lintrekk" jeg da...men det er desverre ikke det første vi trenger her i huset.. :D

    Klem,Line

    SvarSlett