12 oktober 2009

Gleder meg til vinter!


Her er et flott bilde fra GreenGate. Kjenner at vinteren gjerne kan komme jeg nå. Peis og varme sko og luer er deilig. Ja - luer er topp å gå med synes jeg. Føler meg mer privat da og varmen gjør at det er lettere å slappe av.

Linda og jeg har bestilt Uggs fra USA. Dere skal få høre dersom det er vellykket. Det ser ut som om vi sparer mange hundrelapper per par.

Nå venter kyllingwraps foran TVen. Vi vet det er harry, men det er så koselig med 4-stjerners middag og samtidig spise.

Ha en fin mandag, og ikke stress da.

Varm klem Ingunn

PS! I dag har jeg forresten vært på Opsal og besøkt verdens fineste terasseblokk i Oslo. Utsikt over Østensjøvannet og stor uteplass var helt magisk. Takk for titten til Laila om det leser dette (vi fant hverandre via Finn.no og hun kjøpte lampa her).

11 kommentarer:

  1. Ååå det bildet var koselig :) Vinteren kan være en herlig tid ja :) Dere må fortelle hvordan kjøpet av Uggs gikk :)

    Klem fra meg..

    SvarSlett
  2. Jeg er ikke helt klar for vinter, men må snart innse at sommeren er over.
    Høres koselig ut med wrap og tv-kveld. :)

    SvarSlett
  3. Koselig bilde, men jeg er slett ikke klar for vinter;)
    Wraps er jo veldig godt;)
    Kos dere;)

    SvarSlett
  4. Snø er fint, men ikke så veldig tilhenger av måkinga;)Kos deg foran tv'n, det gjør jeg også!
    Har også tenkt på Ugg's, gleder meg til å høre om det blir vellykket med kjøpet over atlanteren:)
    Klem, Lene

    SvarSlett
  5. Eg og er så klar for vinter! Flott blogg dette her! Hit kjem eg tilbake:)
    Ha ei herleg veke!
    Klem Anne:)

    SvarSlett
  6. Hei! Takk for hilsen - det er sant at man bare kan flytte rett inn i visse butikker :) Du har en utrolig fin blogg som inspirerer veldig!

    Ønsker deg en fin kveld videre. Klem

    SvarSlett
  7. Heisann!!!
    kjempeflott blogg og innlegg:):)
    Hva ble frakt prisen på skoene??
    Har tenkt å bestille selv, ser det står gratis frakt for kjøp over 140 dollar men skoene koster jo akkurat 140...hmmm
    Hilsen Elisabeth

    SvarSlett
  8. Hei Elisabeth! Frakten spanderer de til Norge sa de i en mail til Linda før vi bestilte. Kommer tilbake til resultatet av kjøpet. Tror nok de er veldig ryddige - de vil nok ikke svekke sin sterke merkevare.

    Sov godt.

    Ingunn

    SvarSlett
  9. Visst är det härligt med vinter! Varm choklad och rosiga kinder! Jag har två par uggs som jag älskar. Varma och gosiga är de!! Blir kul att höra hur köpet blir! Ha en fin dag! kram alexandra

    SvarSlett
  10. Jeg er enig. Vinter er ikke dumt det heller:) Masse stearinlys, peisvarme, og gode, varme klær:) Jeg kjøpte Uggs på nettet, og betalte 400kr inklusiv frakt! Og ekte var de jammen meg også (måtte snike meg innom en lokal forhandler for å se om det virkelig var sant:)

    SvarSlett