07 februar 2009

Sort - blir vi lei det?

Dette danner inspirasjon for uteplassen vår som bygges om få uker. Vi har valgt snekker og materialer, og det blir spennende å se om vi får skapt en plass som innbyr til rekreasjon og familiekos. 


Vi har valgt sort og hvitt i 2 etasjer (1. etasje og 2. etasje), og hvitt med litt innslag av beige og rødt i en etasje (kjellerrommene). I det siste har jeg følt en litt bekymring for om stilen vår burde vært mer helhvit (særlig etter å ha sett på så mange fine blogger), men når jeg ser slike bilder holder vi på det vi har litt til. 

God helg! 

1 kommentar:

  1. Hei!!!Jeg er helt enig med dere!!!!Vi har heller ikke en helhvit stil og jeg har også tvilt...skal jeg endre og bli mer hvitt??? Men nei, noe mer hvit blir det nok. Men svart må jeg bare ha! Det blir altfor hvitt for meg:O) Men det er godt vi ikke alle er like...Uansett er jeg glad for at det kommer flere som ikke bare kjører den hvite stilen. Kos dere:O)

    SvarSlett